בילד מיט אַן הױכע רעזאָלוציע(400 × 900 פיקסעל, טעקע גרייס: 83 קילאבייטן, טיפ MIME: image/png)

די טעקע איז פֿון וויקימעדיע קאמאנס און מען מעג זי ניצן אין אנדערע פראיעקטן. די באשרייבונג פון איר טעקע באשרייבונג בלאט דארט ווערן געוויזן אונטן.

דעסקריפציע Bavaria Mulls an End to Solidarity. A Polandball comic commeting on Bavaria's plans to challenge payment transfers to poorer German states news link
דאַטע
מקור http://polandball-news.blogspot.de/2012/07/bavaria-mulls-end-to-solidarity.html
שרייבער Bernd
Nazi symbol הצהרה משפטית
תמונה זו מציגה (או דומה) לסמל ששימש את ממשלת גרמניה הנאצית או ארגון שקשור לה באופן הדוק, או מפלגה אחרת אשר נאסרה על ידי בית המשפט החוקתי הפדרלי של גרמניה. השימוש בסמלים של ארגונים אלה שנאסרו בגרמניה (כמו צלב קרס או צלב החץ (אנ')) אינם חוקיים גם באוסטריה, הונגריה, פולין, צ'כיה, צרפת, ברזיל, ישראל, אוקראינה, רוסיה ומדינות נוספות, תלוי בהקשר. בגרמניה החוק החל הוא סעיף 86a לחוק הפלילי (StGB), בפולין - סעיף (אומנות) 256 לחוק הפלילי (Dz.U. 1997 nr 88 poz. 553).
Creative Commons CC-Zero קובץ זה זמין לפי תנאי הקדשה עולמית לנחלת הכלל CC0 1.0 של Creative Commons.
האדם ששייך יצירה להיתר הזה הקדיש את היצירה לנחלת הכלל על־ידי ויתור על כל הזכויות שלו או שלה על היצירה בכל העולם לפי חוק זכויות יוצרים, לרבות כל הזכויות הקשורות או הסמוכות כקבוע בחוק. באפשרותך להעתיק, לשנות, להפיץ, או להציג את היצירה, אפילו למטרות מסחריות, וכל זה אפילו מבלי לבקש רשות.

This file, which was originally posted to http://polandball-news.blogspot.de/, was reviewed on 19 July 2012 by reviewer , who confirmed that it was available there under the stated license on that date.

Note: This license review confirms that the source website states "All comics: CC zero" and provides the standard recommended Creative Commons icon and link to https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0. Consequently {{Cc-zero}} is the correct license to be applied for all comics uploaded to Wikimedia Commons with polandball-news.blogspot.de as the declared and verifiable source.

בילדקעפלעך

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג העברעאיש

רישיון העברעאיש

סוג מדיה העברעאיש

image/png

checksum ענגליש

e8eccc741b860ada2b0d42d8384f8afb7ecfb12d

הוגדר לפי העברעאיש: SHA-1 ענגליש

נפח נתונים העברעאיש

85,290 בית

900 פיקסל

רוחב העברעאיש

400 פיקסל

היסטאריע פֿון דער טעקע

קליקט אויף א דאטע/צײַט צו זען דאס בילד אזוי ווי עס איז דעמאלסט געווען

דאַטע/שעהגעמינערטע בילדגעמעסטןבאניצערקאָמענטאַר
איצטיקע17:16, 19 יולי 2012געמינערטע בילד פֿאַר דער װערסיע פֿון דער דאַטע 17:16, 19 יולי 2012‪900 × 400‬ (83 קילאבייטן)Russavia{{Information |Description=Bavaria Mulls an End to Solidarity. A Polandball comic commeting on Bavaria's plans to challenge payment transfers to poorer German states [http://www.spiegel.de/international/germany/press-review-on-bavaria-s-decision-to-sue...

דער פאלגנדער בלאט ניצט די דאזיגע טעקע:

גלאבאלע טעקע־פארווענדונג

די פאלגנדע אנדערע וויקיס ניצן די דאזיקע טעקע:

באקוקן נאך גלאבאלן באניץ פון דער טעקע.

מעטאדאטע