אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "װיקיפּעדיע:קלארשטעלונג"

אינהאַלט אויסגעמעקט אינהאַלט צוגעלייגט
שורה 50:
 
אם אתה זקוק לייעוץ ספציפי (למשל, רפואי, משפטי, ניהול סיכונים) אנא היוועץ במומחה, שהוא בעל רישיון או בעל ידע בתחום המבוקש.
===וויקיפעדיע איז אויסגעשטעלט צו אנטהאלטן אינהאלט וואס זענען נישט צו דיין גייסט===
 
מטרתה של ויקיפדיה היא לשמש אוסף של מידע אנושי, וככזה מצויים בה מאמרים רבים הכתובים בהתנדבות על ידי כותבים רבים.
חלק מהמאמרים יכולים להיחשב כפוגעניים, או בוטים על ידי חלק מהקוראים.
על הכותבים להימנע מלכתוב בצורה פוגענית וכן להעלות תמונות אשר יכולות להיחשב כפוגעניות, אולם, אין ויקיפדיה אחראית לכל נזק אשר יכול להיגרם עקב עיון בערכים או בתמונות המופיעים בוויקיפדיה.
 
ויקיפידיה נערכת על ידי הציבור הרחב של משתמשי האינטרנט ולכן תיתכנה השחתות הן של מלל והן של תמונות. אין ויקיפדיה אחראית להשחתות אלה, ועושה כל מאמץ על מנת לתקנן.
 
כעיקרון ויקיפדיה מאפשרת העלאת תמונות או כתיבת תוכן אשר אינו מפר את הכללים שלה, ואת חוקי המדינה, כך יאפשר העלאת כל תוכן מקורי בעל ערך אנציקלופדי, אשר ניתן לתומכו, ואשר אינו מהווה הפרה של זכויות יוצרים ומבצעים. הפרות של כלל זה הינן השחתה וויקיפדיה עושה כל מאמץ למנוע אותן.
 
יש לזכור כי ויקיפדיה הינה גוף התנדבותי, וככזה, ייתכן וייקח זמן מה בטרם תתוקן ההשחתה. אין ויקיפדיה אחראית לכל נזק שיגרם בפרק זמן זה.
 
ויקיפדיה הינה אנציקלופדיה צעירה אשר עדיין בהתהוותה, ולכן יתכנו בערכים שגיאות, נקיטות עמדה, סתירות, או אי התאמות עם הכללים לעיל.
מהיותה של ויקיפדיה התנדבותית, אין היא אחראית לכל נזק שיגרם בשל הסתמכות על הערכים, ובמידה ומתגלה הפרה של הכללים, תעשה כל מאמץ לתקן את הערך.
 
=== וויקיפעדיע איז נישט קיין פראפעשענל עצות ===